05 December 2011

~...OsT TeNtAnG DhIa...~


Sejak bertemu kau dan aku
Menusuk jantung ku, Mula jiwaku
Merelakanku menjadi milikmu
Itu yang ku mahu, Itu yang ku mahu cintamu


Sinar mentari pasti
Menyinar hati yang sunyi
Biarlah aku bermimpi
Kerna dibuai sepi


c/o
Dhia yang aku cinta
Selama ini ku harapkan
Cuba kau fahami
Tak akan dirimu dilukai





* Layan sampai lentok... (*_*)


10 comments:

cik tasukeecOklat said...

aku xdpt layan cite ni la..nti cite kat aku..psl aku layan 2 episode pertama die...
aku suke nora danish dan si 'meme ler' nih....
tp tuntutan OT harus aku penuhi sampai jam9 so xdpt lyn la..huhu

(''_'') said...

dia sgt comel dgn watak bertudung!meme ler?sape?mely?

cik tasukeecOklat said...

hahah..nOra danish aku suke die dlm cite yg die jadik puteri bunian tuh..dlm tu die cantek banget!!tp aku suke die belakon pakai tudung,.cam kena je die pakai tudung..cantek..hehe
macam aku...boleh x gituh??akaka

(''_'') said...

Cantek???betolla tp xsame mcm ko,ko xpkai tdg mcm dia pkai tuh!

cik tasukeecOklat said...

alaaa...cakap jelah cantek!!!!aaarrgghhh!!!!!!!!

(''_'') said...

eh mane ley paksa...xkan temsem kot!

cik tasukeecOklat said...

ahahahah...
aku pun tatau camner cara yer si nora danish puye tudung tuh..so xksh pon..aakakaka

(''_'') said...

dia pakai tdg mcm aku pki skrg :)

cik tasukeecOklat said...

erm..iyelah..ko lah yg cOmei cam dhia..
aku cantek je.....--->>>cam izzah..!!aakakakak!!!

(''_'') said...

gulppp...watever!ehhe adil la tuh :)