12 February 2014

Katakan tidak pada botol susu...



Baru tau cane rasa bila ank xnk minum susu botol...
Xpe2 sayang mama, mama okje...
Masa lahir nurse da bg dia minum susu botol...
Sampila omo dia dlm 2bulan aku bg selang seli botol n direc tp sume susu badanla...
Tapi lepas 2hr aku bg full direct dia tolak trus botol...
Sampaila aku amik keputusan utk smbg cuti menyusukan anak lg 3bln..
Wahhh syiok kn dgr ct 6 bln...
Tapi Uollsss nk membayo gaji lepas msk kerja tuh mmg sakitla kn nk bayo gedebuk
utk 3bln walaupun gaji aku xbyk mn...





Ms mula kje zara msk 6bln...
Masa tuh dia da stat mkn bubur...siang ms kje gigihla aku pam susu...
Wlpn xbyk mn tp cukupla utk tampung dia siang esknya...
Tapi lepas 2bln dia xmo da plak susu yg dipanaskan...
eh mengada sgghla budak ni...
Siang dia akan mkn ape yg dia nk...tp byknye mkn buburla aku siap2 msk mlmnye...
Air plak hentamje jap air masak jap teh o pn ye ikot papa dia...
Skrg dia minum mcm org tua dh isap gne straw...
Senang klo g mkn kt kedai...
Sume air org dia nk minum...














(*_*)
*Moga zara dpt menikmati khasiat susu badan smpi 2thn...







No comments: