20 December 2011

~...PiZZa HuT DeLiVeRy...~


Order online je senangkan?
Tak pon call je...


1-300-82-2020


Dunia sekarang semua benda kebanyakannya d hujung jari aje...
Untungla ek dapat jimat masa...
Tunggu 30 minitje sampaila makanan depan mata...


Tapi aku punya 1 cerita yang agak sadis...
Konon malas nak menapak ke Pizza Hut...
Aku call jela suruh hantar kat opis...


Aku order MIXBITES Tasty Trio...
Da setel order, tak sampai 10minit dapat panggilan ingatkan da sampai tekezutttla jugakla aku!!!


Rupanya salah harga...so aku mintak untuk cancel order sebabnya beza dalam RM 20++
Punya banyak cakap sampai ke manager mana entahla dia bagi aku cakap, last2 dapatla harga yang aku nak...





Inilah benda alah yang aku teringin nak makan+2 sup...
Dia bagi roti hangit...!!!
Bagi pizza pon salah aku mintak Wakiki  dia  bagi The Supremo!!!
Marah kot sebab mtk harga add-on...
Sengal tak jaga hati customer...!!!




Apa pon inije yang tinggal...biar pun pahit ku telan jua...!!!
Lapar sangat dari pagi tak makan...!!!




*Say No 2 PHD...
 (✿◠‿◠)

4 comments:

cik tasukeecOklat said...

NANTI TRY CANADIAN PIZZA CAM KAT DLM MOVIE 'AKU BUKAN TOMBOY' TUH...EHEHEHE..
KOT KOT SCHA AL YAHYA KE HTR..AKAKAK

eriqueetiqaz said...

boleyjer...mai no tpn dia!

Tyra❤️Zami said...

ceh! order lain, lain smpai pun abes jugak....kihkihkihhhhh

eriqueetiqaz said...

lapar yunk...licinla ape ad dpn mata!!!