18 December 2014

Putrajaya-KB



Kali kedua jejak kaki d KLIA 2
Seronok kalini bawak si kecik sebab da boleh jalan sdr xdela nk berdukungje
Kadang2je dia berhenti2 dk tgk kiri kanan...al-maklumlah kedai bersepah dalam tuh semua kedai makan mau dia xtoleh kiri kanan...


Masa ni dia boleh diam lg sebab baru bpe minit ddk...tapi da mula jeling orang sebelah...




eh dia da pusing da ngadap budak sebelah...




tudiaaa da nak bgn plak xpuas hati xbpe nampak geng...
Bila da dpt berdiri sama naik depa dk menjerit...mama ngn papa bt rilek je sebab nk nunggu flight delay plak hampir sejam rasa mcm sehari da dk situ...huhu
suka hati zarala nk bt ape jangan melalak udah
tapi xlama pn dk layan geng dia...turun kerusi terus ajk p bli aiskrim
Ngada2 nk baskin robbin...ciputje da 10hinggit+- 2-3 kali suap da nk abes
Nsb br ank sorang...klo x kopak mak pak ko nak oit...
bukan nk kedekut tapi mls nk ajr mkn demand2...





Masa ni o.t.way g KLIA2
dalam erl punyela susah nk ddk diam..mulut xusah citela dk potpet2je...

Hmmmmm nasib ERL selesa n xjauh sgt nk g KLIA2
Kereta park je kt ERL sentral
ktorg msk selasa malam keluar isnin malam caj hanya rm26 hinggit
OKla kan berbanding tggl kt epot 1hr je da bpe hinggit...

Itula aku pk senang balik kg naik Flight je xpyh pk nk sesak2 atas jalan, jimat masa dan tenagala senang cite
Jimat jugak duit sebenarnya sebab klo d kira total harga tiket balik kalini lg murah berbanding naik kereta
TQ AirAsia...
 








(*_*)
*xdpt cuti2 malayisa dpt blk kg lg nikmat kn...???