13 July 2014

Kenduri Kahwin d Ampang


#throwback

7.6.2014

Sekitar majlis perkahwinan ...

Tema pink purple

 *Huhu br sempat nk transfer gambar...lambat bebeno nk blh post cte...
Da basi da cte tapi xmengapa
layan...




Pelamin yang simple tapi cantik...
Masa ni baru siap pasang, ape lagi kje aku amik gmbrla...
Majlisnya siang esk tapi saja amik malam nampak lagi cantik dengan lampu pelbagai warna






Ini pulak photobooth disediakan utk tetamu bergambar kenangan siap ad prop2 lg
segan plak nk masokkan weollsss yg menggunakan prop2 tuh sebab nampak mcm poyo je...
ekekekekekeke...








Ini pulak buku ucapan pada pengantin baru...
Aku mmg malas nk menulis dan itu mmg menjadi kje asbenla tulis skit2 ape yg patot...
hehe
hanya utk kenangan kan...
lg pon sepupu dia yang kawin...ngeeeee






Inilah masa yang di nantikan...
Saat menanti sah bergelar suami isteri...
berbaju melayu ungu adalah bapa kepada pengantin perempuan sebelahnya tok kadi yang sempoi
kiri dan kanan plak saksi merangkap abg ipar dan sepupu
Masa ni pengantin lelaki sedang cuak sehhhh
xamik lak gmbr dia...ehehe






Inilah rupe pelamin d waktu siangnye
terletak bersebelahanje dgn meja akad nikah td
Tudiaaa ramai pakat jd pengapit pengantin perempuan
Amik berkat katanya...
yelah dik non moga korang pn cepat dapat jodoh
Pengantin perempuan ni klo xsilap omo 21 kot
muda lg kn...
xpela da jodoh...






Ni free style lepas setel majlis akad nikah
dari malam dia dk nk panjat n guling2 atas pelamin...
amekkowww mama bagi peluang...
dk berangan plak dia atas tuh...








Bukan boleh dk diam...
da turun ke bawah nk main prop plak...
selfie dulu la ye nak...




*Gambar makanannye xde sebab kelaparan terus ngap je bl dapat makan...
hehe
makan nasi arab uolssss mmg terbaikla kenduri macam ni...boleh bikin gua muncit...









(*_*)
*Semoga kekal dunia akhirat...