28 October 2014

Teman vs Sahabat




Teman di mana2 saja...senang di cari...tapi sahabat sejati susah nk dpt
teman hanyalah sementara tapi sahabat ibarat adik beradik susah dan senang sentiasa ada, sentiasa bersama...

Ape motifnya nk cakap mcmni???
Sajeje xde pon sentap ngn sesapa tapi dalam masa 11 hari dk umh xpasal2 aku buat penilaian pada kengkawan yang mn teman yg mana sahabat...
Boleh tgk kn mana yang akan tlg kita masa kita susah, masa senang mmg rmi je follow...
Kdg terfikir jgk aku ni masuk golongan mana...hanya teman atau boleh jd sahabat???
Fikir2kanlah...hoho









(*_*)
*Cuba jadi sahabat...


14 October 2014

Sakit pinggang weh...



Allah nk uji hamba-Nya sekelip mata aje kn...
Sakit tuh penghapus dosa kecil kn...Jgn nk mengeluh ye...
Hmmm sebenarnya aku nk cari tukang urut yang boleh datang umh d putrajaya...
Sape tau no fon tlg drop kt komen ye...
TQ

Sakit pinggang aku ni da mcm org kje umh batu kot mcm nk patah pinggang rasa bila dia menyerang...
Baru nk msk 30-an da stat sakitnya mcm omo 60-an kot...

Mg lepas da MC 2 hari...g klnk doc bg antobiotik ngn ubt sakit urat ngn panadol...
Makanla semua ni mmg hilang rasa sakit tp klo bt kje umh byk2 @ jln2 mmg akan sakit semula...xreti nk ckp sakit mcm mn tp yg pasti rasa ngs pn adooo...











(*_*)
*Hari2 sapu minyak panas...






06 October 2014

Rules for dating my daughter




10 rule wooo kne ikot sebelum dating ngn anak dara orang...
ada berani ke wahai lelaki?
Mampu ikut?
Agak2 yang mana korang plg takot?
Kalau aku semua takotla nak dpt bapak mertua macam ni...hohohoho












(*_*)
*pastikan cukop 10 ye...





03 October 2014

Balik kampung




Salam Aidiladha buat semua
Uolsss balik kg ke?korban ke?
Klo balik kg tuh hati2la ye jgn nk cepat sampai je...sume nk cpt jpe family kan
Hmmm klo korban tuh jgn lupe sedekah daging kt aku...ekekeke
Aku blk kg asben thn ni...sidey plak rasa xdpt jpe org kg aku...hee
Ape nak bt cuti xbanyak...kawin lak ngn orang jauh...adatlah tuh bila da kawin kan...
Kne la memahami antara satu sama lain...mak bapak mertua pon mcm mak bapak sendiri kn...
Redha itu pasrah, pasrah itu menyerah











(*_*)
*Salam perantauan...igtlah insan tersayang







02 October 2014

Ganjaran memasak untuk suami


Alhamdulillah betapa besarnya ganjaran yang Allah berikan kepada para isteri yang memasak utk suami
Sekarang ramai yang abaikan...bagi pada bibik utk masak...kan nt suami syg bibik mau melenting
Hohohoho kadang aku pn sama beli je kt kedai tapi bukanla tiap hari
Walaupun penat balik kerja dgn ank kecik sempatla curi masa masak yg simple2 utk suami dan ank






(*_*)
*Air tangan isteri pengerat hubungan...InsyaAllah





01 October 2014

Kesan CCTV



Sejauh mana kebenarannya xtaula ye kengkawan
iolsss jarang g hotel ni pyhla nk try
Klo uolsss g hotel try laaa ye
Nanti bgtau betol ke idok






(*_*)
*Jaga2 anda d perhati...