28 April 2014

Bakul pelbagai guna




Bakul ni tempah khas sekali ngn tilam bantal
Al-maklumlah anak 1st kn knela beli semua benda
Hmmm padahal ada je yang da siap tapi biasela ngade2 nak pilih sdr nk bakul besar mana tilam tebal bpe inci bantal bpe biji...
Gambar yang lain xleh nak amik sebabnya merata aku letak...bakul besar lg 1 dk kt kg aku, tilam dk umh mertua...so tinggal bakulni je aku usung ke hulu ke hilir

Asal usul bakulni tempat simpan baju zara masa lahir sampila omo hampir 1tahun
Tapi da makin besar bj pn makin banyak so da xmuat nk letak baju2 c kecikni
Sekarang inilah pulak kegunaan bakul ni


Anak da makin besar ni da banyak akal...dia keluarkan semua baju2 dalam tuh sebabnya dia yang nk masuk dalam tuh...
Adeiii masa mula2 aku tgk dia buat lagak ngeri tuh aku ngah kusyuk solat magrib
Bakul ni sangatla ringan bila xde isi...so  masa dia da masuk sebelah kaki aku da mula xleh nk solat da tapi bt2 xnampak lg padahal kt sebelahje masa tuh...Alhamdulillah aku berjaya abiskan solat n anak aku pn xjatuh sebab cubaan dia gagal...muahahahahaha

Hmmmmmmm......
Nampak nak main sgt ngn bakul ni aku pn kasila dia letak mainan dia dalam ni tapi ghupenya banyak jgk mainan dia sampai melimpah ruah pulak dari bakul haiishhh semak pulak mata memandang...
Tapi aku bia jela dulu bt masa ni sementara tukar bekas yg lagi besar...









(*_*)
*Banyak pulak bakul kt umh nt...









No comments: