31 January 2014

Kuih Bengkang



Resipi paling sempoi kuih tradisi...





Boleh baca x?
xjelas kn sebab crop punye pasal...
ni resipi dia...

4helai daun pandan blend tapis amik airje
1cwn air
11/2 cwn tpg gandum
4bj telur ayam (biase gne gred A
11/2 cwn gula (n kurang manis krg kn la ye tp ni xmns sgt pn)
secubit garam (pandai2la agak)

Campur semua pastu blend...buh dlm loyang bakar 20minit...

SIAP







(*_*)
*Meh pakat try...simple kn...???






30 January 2014

Antiseptik...



Antiseptik biase klo ikot spital dia bg yg kuning tuh kn...
Tiap kali basuh tempat luka mesti kne buh ubt ni nk hapuskan kuman n bg luka cpt kering...






Lepas bersalin sepupu aku syorkan gne yg ni katanya lg cepat kering luka...
Lg pn ygni senang  sebab spray je jadinye xla sakit klo tertonyoh kt tempak luka tuh...
Plg sng sbb blh bt sdr je...
Klo yg kuning tuh nk kne sapu dulu kt kapas br tekap dkt tempat luka...
Seksa jgkla sebab dk terbongkok2 nk sapu...klo ms hubby ad xpela dia ley tlg...
Sulit kn nk suh sape lg klo bkn hubby sdr...malu wlpn tgh sakit...

Alhamdulillah cptla kering luka jahitan tuh...
Hmmmmmmmmm...
Harga dia dalam belas2je kot...
Lupe da byk urat putusknn ms beranak...lgpn nk 1thn da beranak br nk cte...









(*_*)
*InsyaAllah cepat sembuh...








29 January 2014

Zoo Negara


Jom melawat haiwan2...
Lama sgt da kot xg zoo....






Bayaran masuk pn mkn naik...
Boleh tahan jugkala bayaran masuknye ye...
Kalo g 2-3org ok lg la...
Tapi klo 1bas azab jgkla...kui3

Tapi rasanya berbaloi kot dengan ape yg disediakan utk tatapan pengunjung zoo...
Ayat nk sedapkan ht...

Pk2 nk pegi ke xnk...
CNY kompem rmi kot pegi sn...
Tp bila masa yg xrmi nye???




(*_*)
*Mane lg tmpt sesuai utk kanak2 ye...






Nak Jugak Dia...





Betolla org ckp budak cpt meniru...
Bila malam menjelma aku pki spek...samela jgk laki aku...
Tapi c kecikni jeles kot tgk, dia pn nk jgk...
Aku bgla main spek lama papa dia...
Tersengih2 dpt sm mcm mama ngn papa...





Tapi bukan blh tahan lm...
Jap je dia sentap nsbla spek lama bingkai plastik...
Huu tuh pasal aku mls nk pki spek sebab da senget benget jdnye...
Bila malam tangan merayapje ms dk nenen...hishh sabojela...
So siang aku pki c.lense je klo x seksa jgkla asyik nk betolkan spek...











(*_*)
*Sayangilah mata anda...








28 January 2014

SimplySiti...


Cantik...
Perempuan mn xnk nmpk cantik...
Lebih2 lagi yg da kwin n da beranak...
Mesti nk pasang badan utk suami kn...
Nt klo suami pandang perempuan lain yg cantik jeles plak...
So jgn marah2 ye...
Aku pn samela nk cantik tp bersyukur dgn apa yg ada...
Masalah utama aku adalah jerawat...
Bila nk peod je WAJIB naik jerawat sebesar gunung kot..
Adeiii dr jauh blh nmpk weh...

Hmmmmm adela org syorkn gne produk SimplySiti...
Aku pn survey harga dia boleh tahanla...
Bt masani br lg try kt bwhni...







Sebelumni ad jgk gne produk yg lg mahal tp xsesuai jerawat tetap nk singgah kt muke aku nih...
Xpela nk bt mcm mn...
xcantik xpe cme nk kulit xde jerawatje...parot ssh mau hilang maaa tuh yg plg geram...
Aku nih da mls nk mekap pg2...klo blh nk g kje xyh bersiap lm2...
Hmmmm yakin boleh...ngeeee...








(*_*)
*Berangan cantik mcm Dato Ct la...Phuiii utk diri sdr









27 January 2014

Macam cantik je...



Cantik ke?
Ye mmg cantik...


Sejuk ke?
Owh tidak...


Mahal ke?
Biase2je...





Kipas ni kt blk adik aku yg berumur 19 thn...
Masa dia bli omo dia 17 klo xsilap...
Mcm budak2 kn...
Nak yg comey2je...xsejuk lain cte..
sanggup abeskan doit bli mcm nih...
Klo aku mmg xbli la kt Zara...
Cantikje lbh tp mcm xdpt memaksimumkan penggunaan
wah bahasa kau...
hee
Pakaijela kipas biase ye nak...








(*_*)
*Xperlu membazir...










Penyokong tegar M. U...



Entri ni klo papanya tgk mau nangessss 40hr 40 mlm kot...
Mane xnanges ank support  M.U
Papanya minat Arsenal...
Aku sj nk dengki tuh pasal kasi pki bj nih...


Sebenarnye aku xmnt pn ngn M.U...
Bola sepak Malaysia aku layanla...
Bukan pe klo bola sepak matleh ni aku kureng paham bahasa dia...
perlawanan lak lewat mlm...
mmg xla nk nunggu...
esknya ad xlh celik mata nk g keje...
huuhuu




Skrg da zaman kejatuhan M.U kata laki aku...

ADA AKU KISAH...

muahahahahahaha

elokla tuh bj nih pn da xmuat...
sebab masa ni Zara omo 5bulan...









(*_*)
*Majulah sukan utk negara (Malaysia)







26 January 2014

Aktiviti D Malam Hari...



Cakap siang pandang2 ckp mlm dgr2...
Eh ad kne mengena ke...???
Hmmm jgn pk bkn2 ye dgn tajuk ni...

Ni utk sihatkan badan hokeh...
Saje nk letak gmbr laki tp yg mn satu ek laki aku nih...???
heee

Pernah ikot dia g men futsal sampil kol2 pg kot br blk...isk3
Tapi xpela kua ngn laki kan...nk dk umh sorg2 takotla plak...
Ms bujang dk sorg2 boleh plak...
da kawin ngade nk berdua je...




Rindulak nk bersukan tp entah bl la ngn c kecik tuh lg...
Hmmm lupekanjela hasratku itu...







(*_*)
*1x je kot aku men futsal...hee





25 January 2014

Nuffnang




Hai Nuffnang...
Nk Be 2014 Plizzzz
(*_*)



Boleh mtk2 gittew...
Bolehje nt nuffnang yg baik ht bagila nt kan...???
Tq Nuffnang...






(*_*)

*Love U nuffnang...





24 January 2014

Dolphin kne gigit...



Berani gigit dolphin...Kesian kt dolphin...
Dolphin yg ketinggiannya cecah peha org dewasa tuh dia xtakot...
Mule2 tgk mcm takotla sebab besar dr dia...
Hr kedua trus dk gigit2 dolphin tuh sampai bocor...




Lasak boleh tahan permainan gegirl sorg nih...
Padahal masa ni dia xtumbuh gigi pn lg...
Kuat betol gusi dia...ke mainan ni yg xberkualiti...???







(*_*)
*Mmg xbli terus permainan mcm ni...




Kelapa Goyang...



Goyang jgn xgoyang ye...
Hee
Makan dulu jgn sibok nk goyang...
Kelapa goyang ni aku selalu beli kt pasar tani...
Bila blk kg byk plak kelapa so nk try la buat sdr...
Hasilnya...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Selalu org pggl Coconut shake...d melayukan jdla kelapa goyang...
Hmmmm sdpla ikot tekak aku...heee
Lg byk aiskrim lg syiokkk woooo...
Minum petang mmg terbaikla...smbl lepak kt taman...
ngeeeee...





(*_*)
*Jgn mkn smbl goyang nt meleleh...




23 January 2014

Baby Cot...


Mana nak cari yg elok dan murah...
adeke?slalu yg murah kurang kualitinye...

kt IKEA ado tapi mahai 


RM 839.00 weh...huiiiii





Ni plg murah kt ikea 
RM 165.00
Tapi mcm xyakinje...hmmm




Ini mcm besje siap langsir nt mlm ley ttp xmasok nyamok..








Ygni pinky plak...utk gegurl okla klo lpsni dpt boboiboy acaner...








Ygni biase tgk...hrga aku survey dlm 2ratos gkla...








Ygni aku suke jgk sbb besar dari katil biase so klo da besar pn okje nk melompat lebih tinggi kot...






Ygni sebetolnya sesuai ngn usia Zara yg nk msk 1thn...
Ini mama ngn papa pn ley join 1x...
Ad sape2 nk bg adiah besday ke???
Xlama da nih...
Ngeee






Atau warna nih...???
Pernah survey rege dalam 4ratos kot...
Tapi xbanyak pilihan warna...
Huiiii mcm nk fingsannnn adeiii







Klo blh nk cr warna merah sbb sume brg Zara kebanyakan warna merah...
Tapi kaler ni ok jgk utk gurl n boy









(*_*)
*Byk pilihan pening...Kayu ke plastik lg bgs...???







Pepero...






Biskut bersalut almond...
Lebih kurang mcm rocky la rasa dia cme dia lg lazat sbb ad almond banyak...
Sekotak kecikni aku tgk org jual RM5...
Ygni aku dpt free...
10minit kot abes 2kotak kecik...isk3

Bab coklat nih mmg menjadi kegilaan...
Huu mana nak cari ek...???
 org yg bagi tuh ckp dia bli kt Langkawi...
jauh beno nk g semata2 nk bli pepero nih je...
adeiiii...









(*_*)
*Coklat menjadi pujaan hatiku...hlg stress kot...







22 January 2014

Car Boot Sale...



Welcome

Welcome

Welcome




Kengkawan yg rasa nk lepak2 cuci mata sambil cari barangan terpakai dtgla ye...








(*_*)
* menjana ekonomi negara...ngeee







J.P.O


Johor Premium Outlet...
Beske...???
Bg aku biaseje...
1x je aku g...
Masa tuh ada sale tp xbli pape pn...

Terbaru xtaula klo ad kdi lg banyak ke ape...
Aku jarang ke selatan...
Ni singgah pn sebab g kenduri kawin kawan baik aku...






Masa nampak dari jauh semangat amik gmbr...tp bl dekat lupe lak syiok sgt nk g cuci mata...
lalalalala







(*_*)
*cuci mata bolehla...





21 January 2014

Burger Steam...



Bege mmg pebret aku...
Kadang kol 1pg klo xdpt tdo menggagau kelaparan...
bege lah mangsa keadaan...
Tapi bila kerap mkn bege muke aku pn mcm bege dah...
Masa bujang penah amalkan mkn bege hr2 sebab nk gemok...
tapi xberhasil pon...(pas kwn br berisi)


Hmmm...
Kt putrajaya ni 1st time mkn bege steam...
nk kata sdp sgt tuh xdela...tp okla...
Ad jgk jual ns lemak...tp xboleh blaaa dowww ns lemak ngn daging bege...adeiii failed







Kdi ni berhadapan dgn parking palace of justice
dkt dgn klinik kesihatan presint 3...







(*_*)
*Jgn mkn bege byk2 kolestrol





Puding Raja...



Kuih orang Pahang ni...
Sape org Pahang tp xtau jgn dk Pahang... (boleh gitu)

Kali pertama aku cuba mmg sdpla...rasa nk mkn berbekas2...
Harganya ok dgn rasa yg sedap dan lazat...

1bekas ni RM6







Klo ada yg nk order blh emel dliby2112@yahoo.com...
aku bukan ejen tau...
tlg kwn2 berbiz...






(*_*)
*dapat makan xhingat laki kt sebelah...






20 January 2014

Miss U Bro...



Poyooo...
Boleh ke ckp mcm tuh kt anak???
Isk3...


Manje nih tuh yg kadang ngade2 sgt...
Kalo ngn mama nya ok lg...tp klo dk ngn papa abesla manja dia mkn menjadi...






Tudiaaaa nk dk sdr xmo d pegang2...
Aduhai skali gedebuk jatuh brtau...
Nak membeso kan ank mcmni la...layanjela karenah nya yg mcm2 ado...
Masa ni dlm ERL br blk dr anto uncle nye nk g Congo(bila aku nk g oversea)...





3bulan lg br kt jpe ye...InsyaAllah 

Miss U Bro

Semoga baik2 aja d sana...











(*_*)
* Jap je rasa nk 1thn da ini budak...da besar nt br g oversea ye...








19 January 2014

Marrybrown



Nyum3...
ohhh Marrybrown...

Hmmm masa ni lepak kt Jengka pas anto acu dia...
Lapo plak kn memalam jauh gkla kot dr Putrajaya ke Jengka ngn c kicik...
Aku mmg jarang mkn kt Marrybrown...tp memandangkan ini je yg agk blh bg selera mkn...& mknn dia xmengecewakanla...

Mula2 sampai mulut bising gkla potpet...
Bkn ssh nk suh diam...bgje dia pegang mknn sdr...
Tapi aku xske sgt nt abis comot2 bj nt...

Sebenanrnya c kicikni da lme blasah mkn mcm2...
Aku xksh sgt selagi bkn jajan dan yg seangkatan dengannya...





Tgk tuh dpt mkn xheran dh org lain...
Cme yg sideynye dia xleh mkn kentang sgt...1st try aku bg kentang putar ms omo dia 7mths +-
tp 3hr br yak2 sian dia sampai darah skit...
Tp ni aku bg jgk fries sbb ituje yg sng n xcomot...









(*_*)
*Makan makanan yg berkhasiat ye...






16 January 2014

Maggi Ketam...



Pernah menjadi 1fenomena 1ketika dahulu...
Ke sekarang rmi lg dk menggila ngn megi ketam nih...???

Rasa dia mcm biaseje...
Bg penggemar ketam ngn megi mungkin sdpla...
Tapi ms pertama kali mkn agk terujala...
Masa telanje rasa mcm dunia ini ana yg funyaaa lah...
Khayal smbl mkn xpandang kiri kanan dh...
Laki kt sebelah pn wt xtau je...
Memasing diam je...
Sampaila licin sepinggan...




Kt KL ada yg sdp tp xigt kt mn...
Nt dpt info kt terjah kdi tuh ye...









(*_*)
*Jom g mkn beramai2...









15 January 2014

PTPTN



Hutang wajib d bayar walaupun tidak d tuntut...

Apelagi yang d tuntut mcm PTPTN ni kan...

Tapi ramai lagi yang buat2 xreti nak setel...

Hohohohoho sedap mulut cakap kat orang ye...

Sedar diri tuh sikit, xbayar jugakkan...???

Masa dapat duit sesedap rasa je kn...

Liat bebenor nk membayornyer...












“Sesiapa mati, sedangkan dia masih menanggung hutang satu dinar atau satu dirham, maka akan diambil ganti daripada kebaikannya, kerana di sana tidak ada dinar dan tidak ada pula dirham”

Amekkkow aku copy dr laman web PTPTN







(*_*)
*Bila nk start bayo nih???








13 January 2014

Si Sepet Spike...



Ini budak2 hr2 tto lewat...haiyyyyak!!!
Adeiii kadang sampai mamanya da Zzzzzz dulu...(xsenonoh kn)

Papanya la yg melayan c puterinya...
Tgk belakang dia tuh papa pn mls da nk layan...dk berFB ngn sapela incik somi nih...

Hmmm malam2 sejuk pakaikan dia stokin...
da elok pakaikan d cabutnye...dia bt main pulak...
2-3 kali aku try d cabutnya jgk mmg mls da la nk layan...
Harap nk selimut mmg xla ini budak...






Owh anak napela papa spike kn rmbt kamu...
Papa nk boboiboy plak nih...sabo2 kasi can mama rehat dl ye...

Zara oh Zara...
Last2 bia je dia nk bt pe...
Klo rasa ngtk pandai dia dtg kt aku mtk nenen...
Smbl pejam mata aku bg jela da ready 24jam kn...ngeh3










(*_*)
*Moga jadi ank yg solehah ye Zara Arissa...






~...PopiA NestuM...~




Bahan-bahan
1 paket besar popia
lidi sate untuk menggulung
1 sudu tepung gandum (dibancuh dengan sedikit air untuk dijadikan gam) atau telur
minyak untuk menggoreng

Bahan salut - disatukan dan gaul rata
1/2 cwn horlicks biasa (atau nestum yang di kisar halus)
1/2 cwn gula aising
1 cwn susu tepung (ie Nespray/Everyday)




pinjam gmbr pakcik google


Cara-cara


1. Gulung popia menggunakan lidi sate. JANGAN ditekan kulit pohpia semasa proses menggulung kerana hasilnya akan keras. Tinggalkan dalam 1-2cm untuk gamkan dengan tepung/telur. 
(aku gne gandum) Keluarkan lidi sate. (xgne pn lidi..agk2je)

2. Simpan kulit popia yang telah siap di gulung di dalam bekas yang ditutup dengan kain lembab supaya tidak kering. Jika tidak susah hendak gunting. (gunting trus pn ok tp byk cte)

3. Gunting serong kult pohpia yang telah siap di gulung tadi jarak 1-2cm.(ukur tau)

4. Goreng dengan api perlahan/kecil. Apabila kulit mula garing (tapi masih warna putih), baru di kacau supaya warna sekata. Bila dah mula keemasan hendak lah sentiasa dibalik-balikkan untuk mendapat warna yang sekata.

7. Selepas digoreng, sejat minyak pada popia terlebih dahulu dengan menggunakan kitchen towel dan sejukkan sebentar.

8. Apabila kulit pohpia agak suam-sejuk masukkan ke dalam bekas yang besar. Gaulkan dengan bahan salut sehingga rata. JANGAN di gaul semasa masih panas kerana bahan salut akan melekit atau semasa terlalu sejuk; bahan salut tidak melekat pada kulit popia.

9. Simpan pohpia di dalam bekas kedap udara.
 









(✿◠‿◠)
*Terbukti sedap...




12 January 2014

Putis cinta... :)


 Cinta tidak pernah meminta ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan tetapi ia tidak pernah berdendam dan tidak akan membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan. Manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.
 
 Jangan simpan kata-kata cinta kepada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia, kerana akhirnya anda akan catatkan kata-kata cinta itu di pusaranya. Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dimindamu itu sekarang selagi dia mampu mendengar dan tersenyum kepadamu.


 Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat. Selepas menemui insan yang tepat itu, sudah pasti kita akan mengucapkan terima kasih di atas kurniaan yang tidak terhingga itu.


 Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak lagi berada di sisi kita.

 Jangan melarikan diri daripada cinta apabila ia berada di hadapanmu. Kerana suatu masa nanti, anda pasti teringat kembali akan cinta tersebut dan menyesali perbuatanmu itu

 Cinta bukan mengajar kita lemah tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat tetapi membangkitkan jiwa raga.








 Cinta berupaya mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmah. Itulah kuasa cinta.


 Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu. Tetapi lebih menyakitkan apabila anda mencintai seseorang tetapi anda tidak pernah memiliki kekuatan dan keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.


 Kadangkala kamu tidak menghargai insan yang mencintamu sepenuh hati hinggalah anda kehilangannya. Ketika itu sesalan sudah tidak berguna lagi kerana perginya tidak mungkin akan kembali lagi.


 Cinta ibarat pasu antik yang sukar ditemui dan sukar untuk diperolehi. Tetapi ia cukup mudah untuk jatuh berderai sekiranya tidak dijaga dengan elok.


 Cinta sebenarnya tidak buta. Cinta adalah sesuatu yang murni, luhur dan diperlukan. Apa yang buta ialah apabila cinta itu menguasai dirimu tanpa pertimbangan.


 Kejarlah cita-cita yang diimpikan sebelum mencari cinta. Apabila tercapainya cita-cita, maka dengan sendirinya cinta itu akan hadir.


 Setiap orang punya rasa cinta. Tetapi tidak semua orang pernah merasai cinta. Setiap orang pernah bercinta tetapi tidak semua yang berpeluang mengecapi bahagia.

 Cinta itu apabila kamu bertemu dan membuat pilihan yang tepat.

 Manusia tidak jatuh di dalam cinta dan juga tidak keluar daripada cinta. Tetapi manusia tumbuh dan membesar bersama cinta








(*_*)


“Semua orang ingin bercinta, dan semua orang ingin di cintai, tapi tak semua orang dapat merasai dan tak semua orang juga dapat memahami apa itu CINTA..” :) 






11 January 2014

Bas oh Bas


Ape Khabar...???
Jawapan yg akan kua sama ada sihat atau kurang sihat kn...???
Klo korang xsihat blhla naik bas sihat ni supaya korang cepat sihat...

Nape tiba2 nk pertikai nama bas ni???
Hmmm xde pape pn saje nk igt balik kenangan lama...xsalah kn?

Cume mcm nk tauje ape sebab dia buh nama sihat...
Agaknya klo naik rasa sihatla kot walaupun sesetengah bas dalam keadaan uzur...

Utk pengetahuan korang basni la bwk aku jenjalan zmn dolu2...Zaman muda mudi gittewww reti nek bas je...nak naik teksi mahal plak...
Kena plak xde lesen kn..sib baik ade bas sihatni...






Papela weiii...
Yg penting aku selamat pergi dan balik ke tempat asal...
lalalalala











(*_*)
*Semoga korang semua sihat selalu...








10 January 2014

Formula Hebat...



Assalamualaikum...




Ada formula hebat untuk buat kita sentiasa muhasabah diri. Sentiasalah fikir,



1. Dari mana kita datang

2. Untuk apa kita hidup

&
3. Kepada siapa kita kembali



“Sabda Rasulullah SAW: Sesungguhnya di dalam tubuh (manusia) ada seketul daging, jika dia baik maka baiklah seluruh tubuhnya, dan jika dia rosak maka akan rosaklah seluruh tubuhnya, ketahuilah bahawa dialah HATI.”
[Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim]









(*_*)


*Selamat beramal. Selamat berfikir dan berzikir. Moga diam kita diam yang berfikir, dan moga bicara kita menjadi zikir.









09 January 2014

Keropok Lekor Ganu...



Wahai peminat2 tegar keropok lekor ada berita baik utk anda yg berada di sekitar Putrajya, Bangi, Kajang dan yg sewaktu dengannya...

Mulai tahun 2014 kengkawan boleh order trus ngn tokey keropok lekor dari ganu...
xperlu tggu ke sana utk menikmatinya...

Harganya...???

Keropok Lekor RM1 = 1batang

Keropok Keping 1/2 Kilo RM 20*

Keropok Pedas RM 2 = 1Bungkus*

*Anggaran harga semasa



ihsan google


berminat???
emelkan ke dliby2112@yahoo.com 
@
ig (atiqah2112)







(*_*)
*Sila order banyak2 dpt diskaun...








MeLaKa


Lg cerita lapuk aku...
Layanjela...bkn xde benda baru nk cte tp sj nk share jgk pglmn aku kt Melaka...
Melaka je...nk g obersea xmampu lg...
Muahahahaha




Gambar ni mungkin skt mata memandang sebab aku kaburkan sebelah kiri konon xnk bg nampak abg beca yg ambik kesempatan posing jgk...
Cantik ken beca2 kt Melaka...(beca je cantik penumpang dia comot)
Da mcm dk tmn bunga rs ms dk dlm beca...





Ada gaya pengayuh beca x???






Nak g dinner...smbl tgu geng smpt lg posing dlm toilet...terok betol kt toilet pn boleh...
mcm xde tmpt lain kn...
Bersih kot ape salahnya kn...hee






Jelingan manja konon...
Phuiiiii...






Kt pintu lif pn sempat...








Da kenyang, sebelum masuk bilik kasi posing dulu la...








Wah pinky gitu...kawan punye...aku nih xminat pink...
da buang tebiat ke nk dgr lagu cucuk earfon kt situ...
Sengalllll...






Dalam bilik plak sebelum Zaassssss mimpi smpi ke bintang...







(*_*)
*d masa bujang yg sgt poyosss...