27 February 2012

~...SeKiTaR KaRnIvAl WoW 2012...~



Banyak sangat aktiviti yang d adakan sempena Karnival Wow...
Tapi aku kje siangnye...sempat g kjapla ptg sabtu tuh...
Macam2 ada tapi malas nk amik gmbr...hee






''Pink Cassia''

Xtaula aku buah apenih...xpenah pulak aku tgk sebelumnih...
Aku pulak jenis takut nk try klo benda pelik2 nih!!!





''Fig buah tin''

Buah tin ni mmg sedap...xtipu!!!
Klo org balik mekah buahnila aku cari selain kurma...






''Buah Berangan''

Macamni rupanya buah berangan...
Biasa tengok yang da goreng kat pasar tani o kt mall...
Apa rasa dia...???
Entahla xtau nak cakap sebab aku xmakan...




*******************************************


Aktiviti d malam hari pulak...




Tudiaaaa man kidal sdg menggoreng gitar...
Bes jgkla konsert malam tuh cuma agak panas sbb berhimpit2...macam sardin kemek da!!!
Paling bes masa stacy ngn ella nyanyi...







Acara kemuncak macam biasal ada firework...
Meriahla dum dam dum dam macam sambut merdeka pulak rasa...







* Tunggu tahun dpnla plak...hope lbh gempak!!!

(*_*)



No comments: