21 November 2011

~...FFM...~



 Astro oh Astro...
Susah jugak bile tak ada astro...
Sesetengah anugerah hanya d tayangkan d astro...

Hurms, FFM yang berlangsung semalam tak dapatla nak tengok...
Nak pasang astro macam rugi je rasa...
Dalam satu hari berapa jam je dapat menonton...
So setelah d fikirkan saya tidak memerlukan astro...

Jadi macam biasalah keesokan harinya mulalah mencari nama2 pemenang...
Untuk senarai penuh pemenang sila klik Senarai Pemenang FFM 

Yang paling suka dengan keputusan semalam ialah abang Sam, Mia Sara dan cerita KL Gangster menang!!!

Hoyeee...Suka macam aku pulak pengarahnya...HeeHeeHee

HeeHee Skemanya muka abg Sam...Entahla tahun bila punya gambar!!!




*Gambar lain malas nk cari... (*_*)

~...TuTTi FruTTi...~





Best dapat makan aiskrim kt Tutti frutti ni...
Untung jugak jadi pelanggan terakhir, boleh dapat buah2an lebih...
Memang Mavelesss la weh...

Ada 2 bekas yang disediakan  
Satu warna oren satu warna merah jambu...
Harga bergantung pada berat 100gram = RM 5++




Yang ini  harganya RM 33++





Bekas oren tuh kecik sikit harganya RM 19++
Bekas pink RM 31++




Yang ini paling ringan mungkin sebab amik bebola milo...
Jadi harga dia paling murah iaitu RM 17++


So  semua sekali total  RM100++ untuk empat bekas...
Hurmsss boleh tahanla mahalnya aiskrim ni kan...
Sebulan 1x bolehla kot layan...
Hehehehe bukan kedekut tapi berjimat!!!




*Makan kat kedai untuk elakkan kecairan... (*_*)