07 December 2011

~...SaLaHkE KaLaU SaMa...~


Geram...???
Rasa nak marah pon ye...!!!
Ada orang marah aku pakai parfum sama dengan dia...
Entah apa2la...

Hurmsss setakat sama bukannya duduk sebelah2 pon...
Aku pulak rasa serba salah kalau terjumpa dia...
Parfum ni da lama la jugak aku pakai...
Aku tak kisahla dia nak cakap apa bukan aku beli mintak duit dia pon...



 Aku memang ada banyak koleksi parfum tapi buat masani yang tu je aku rasa nak pakai...
Parfum aku...Ada aku kisah ko nak marah!
Kalau ko tak suka ko la yang tukar parfum lain!!!

Emo la pulak...
Hohohohoho...




*Suka simpan botol buat koleksi... (*_*) 

8 comments:

cik tasukeecOklat said...

isy isy isy..sape la itu org ek??hohohohoh..!!!!

(''_'') said...

bia aku je yg tau!huhuhu

cik tasukeecOklat said...

erm!!mmg ko tu penat je aku taye itulah jawapan ko..aku da tau da..tp saje nak try taye..huhu

(''_'') said...

aku bkn nk ngutuk tapi hanya nk meluahkan apa yg aku rasa...so klo aku gtau da jd ngutuk lak...

cik tasukeecOklat said...

kalau gtau bukan ngutuk..itu bercerita...tp kalau ngutuk pun aku..bukan ko..heheheh

(''_'') said...

cerita tanpa pengetahuan tuan punya badan=mengumpat...

cik tasukeecOklat said...

baik!!xtaye da...hehehe

(''_'') said...

olololololo...u know me rite!