30 December 2011

~...21 DiSeMbEr 2011...~


 (✿◠‿◠)


 
SUPRISE...!!!




 (✿◠‿◠)


*







*







*



Senyum sampai telinga tengok ada kek secret recipe + hadiah kat atas meja...
Tangan tak nyabooo nak buka...
Tapi buat rilek cover cun skit tak boleh gelojoh sangat...
Kihkihkih...
Mesti Uolllsss nak tau apa kebendanya dalam kotak comel tuh...
*







*







*


 Taraaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!

Inilah isinya...
Warna KEGEMARAN aku okeh...(yeke???)
Memang saja cari pasal pemberi nih bagi kaler PINK...
Nasib baik dia bagi slow pink kalau tak mati terkejut aku tengok!!!

 So bolehla aku buat baju raya tahun depan...hehe
Disebabkan uooolllsss da tau tema, bolehla pinky sesama yeee...

Auwwww...!!!(gatai)




Yummyyyy...
Kek Febret aku nih...
Thanxsss a lot to Cik Tasukacokeelat...

Lalalalalalalala...



*Tapi dia kata ni last adiah kalau aku kawin next year xdpt dah...uhuk3
 (✿◠‿◠)

3 comments:

cik tasukeecOklat said...

salah eja la...betulkan ejaan
cik tasukEEcoklat bukan tasukacoklat...aiihh...
heheh...
cantek kan pink itu??auwww..~

eriqueetiqaz said...

hee nt aku betOlkan...santek2 tp xtaula bl nk sarung kt badanku ini...

cik tasukeecOklat said...

weiii kena sarung okeh???
xkira!! sulam ayak tuh...sulam tu sulam kira kalau ikut kasta mmg tinggi la kasta die..