30 September 2011

~...MeNaTaP WaJaHmU...~

Sunyi...Sepi...!!!

Malam2 dk sorg2 teringat kt dia...

Rindunye bila da lame xdengar gelak tawa darinya secara live...

Diala juga penghibur tika duka dan lara...

uhuk3 nk buat mcm mana masa memisahkan kita...huhu

Itulah adat resam kehidupan d dunia ini...

Bagi mengubat kerinduan yang terpendam hanya mampu menatap wajahmu...


?
?
?
?
?

Gmbr lame plak dah...hee zaman muka ala2 sincan gitu...kih3
masa ni baru bape bulan...lupe daaa
?
?
?
?
?


hurms ni gmbr xbpe nk baru jgkla...
Inila budak yg suke kaco aku...
Nama dia Ahmad Mukhriz Ikhmal bin Razol Ikhmal
Siap nama penuh lg aku bg...
Aku panggil amat je...konon panggilan manja la tuh...hehe
Manjela kot...dia pun suke n sampai skrg sume dk panggil amat...




*budak2 ms dk gelak mmg bes...
ms dia melalak mmg xsanggup nk dengar...
(tutup tlinga jela smbl panggil mama dia)


28 September 2011

KiSaH DoNgEnG

*OST Drama Cinta Elysa TV3


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini



Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi



Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela



Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja



Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini



Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati



Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela



Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja





*Layan...Kisah Dongengke...???

21 September 2011

~...GoUrMaNdIs....~


Melepakkan diri bersama keluarga tercinta adalah perkara yg sgtla membahagiakan...

(*_*)

Uhhu da lame xlepak n mkn2 kt tmpt mcmni...
nk tau tgkla gmbr2 ini yer...

kt mn???

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

 mkn ape???
 Jom layan mknn yg d sajikan utk kami...
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
  
V
V
V
 
 Byk lg gmbr yg xde ngn aku sbb jurugambarnya xbg2 lg...ni pn da lme aku perap utk publish...
Klo ade nt akan d update kn kemudian...
Hurmsss,nama2 makanan & harga2nya xigt sbb bkn aku yg bayar...ngeh3
Pape pn mmg bes+terbaik+mavelessss la weh...!!!
Mane xnye terus baik dmm aku bile ajk mkn...tp ms tuh xtau lg nk mkn kt mn...n b4 dat ktorg jln2 dl kt ampang smbl beraya...
(*_*) 
*Hingga Menjilat Jari Jemari tgn ok...!!!

18 September 2011

~...KaReNa Ku SaYaNg KaMu...~


Seandainya, kau ada disini denganku,
mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku,
hiasi malam sepiku
Ku ingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
‘kan s’lalu ku nanti, karena, ku sayang kamu
Hati ini, selalu memanggil namamu,
dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku,
takkan pernah ada yang lain
Adakah rindu dihatimu, seperti rindu yang ku rasa
Sanggupkah ku terus terlena, tanpamu di sisiku,
ku ‘kan s’lalu menantimu
‘kan s’lalu ku nanti, karena, ku sayang kamu

13 September 2011

~...DoAkU UnTuKmU SaYaNg...~


Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Reff :

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
Tahukah kamu apa yang ku pinta
Disetiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Back to Reff

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Back to Reff


*4 U... ahaakss...

05 September 2011

~...KeHiLaNgAn BeRaT BaGiKu...~

Ni cover album Kangen Band...Lagu Bawahni mmg beshhh...