09 March 2011

Al~FaTiHaH...

Tanggal 6 Mac 2011 jam 12.45 tengahari aku dikejutkan dengan berita kematian atok tersayang...
Hanya mampu mengalirkan airmata pada ketika itu…

Jam 1.45 petang~aku membuat keputusan utk pulang ke kg halaman…
Jam 4.45 Petang memulakan perjalanan sejaoh +-400km…
Jam 10.15 Malam Sebak dan hiba mengiringi langkahku memasuki perkarangan rumah arwah…seakan tidak dpt menerima kenyataan dia telah pergi selamanya…

Perjalanan yg agak jaoh menyebabkan aku tidak sempat utk menatap wajahnya buat kali terakhir apatah lg utk memberi kucupan terakhir bt arwah…

Aku harus redha dengan pemergiannya…Pemergiannya pada usia 89 tahun…Meninggalkan seorang isteri, 9 org ank dan 30 org cucu… Semoga rohnya dicucuri rahmat dan d tempatkan d kalangan org2 yg beriman. Aku berharap agar dapat bertemu arwah di syurga. Amin. Al-Fatihah.

2 comments:

a.R said...

al-fatihah untuk arwah...~

eriqueetiqaz said...

thanxsss...